29 Ιουλ 2015

Ευχαριστήριο αντιπροέδρου ΕΝΙΚΕΜ

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους που με τίμησαν με την ψήφο τους  στις τελευταίες συνδικαλιστικές εκλογές.
Να ευχαριστήσω επίσης όλους τους συναδέλφους που δεν με ψήφισαν, αλλά με ανέχτηκαν όλο αυτόν τον καιρό.
Ελπίζω να αποδείχτηκα έστω και ελάχιστα χρήσιμος προς όλους, σε όλο αυτό το διάστημα στη θέση που εκλέχτηκα.
Αν κάποιους στεναχώρησα, να ξέρουν ότι δεν το επιδίωξα.
Αν κάποιοι κατάλαβαν ότι πιθανόν με στεναχώρησαν , να ξέρουν ότι θεωρώ όλα τα περασμένα ήδη ξεχασμένα. Καλή καρδιά!
Είμαι σίγουρος ότι ο αντικαταστάτης μου θα τα καταφέρει καλύτερα.
Πιθανόν η παραίτησή μου θα είναι το πιο χρήσιμο πράγμα που θα έχω κάνει ως συνδικαλιστικός αντιπρόσωπος προς όλους τους συναδέλφους.
Ευχαριστώ και πάλι.
Με το παρόν ευχαριστήριο , υποβάλλω την παραίτηση μου από την θέση του αντιπροέδρου της ΕΝΙΚΕΜ (δεν θα συνεχίσω να είμαι ούτε απλό μέλος του πενταμελούς ΔΣ της ΕΝΙΚΕΜ).  Ζητώ από τον πρόεδρο Αθανάσιο Λέττα και τα μέλη του ΔΣ της ΕΝΙΚΕΜ να κάνουν δεκτή την παραίτησή μου.

Με τιμή
Κουπίδης Θεόφιλος 

Ιατρός Αιμοδοσίας Νοσοκομειου Βεροιας